עורך דין שיקום כלכלי

עו"ד שיקום כלכלי

המציאות הכלכלית במאה ה-21 יכולה להיות מאתגרת מאוד. בעלי עסקים נדרשים להתמודד עם מתחרים, לרוב גם מהארץ וגם מהעולם; עם רגולציה שעלולה להיות מכבידה מאוד; עם רף הציפיות של הלקוחות שלא מפסיק לעלות; עם שינויים טכנולוגיים תכופים; ועם עוד אתגרים חיצוניים דוגמת משברים פיננסיים, מתיחות ביטחונית ועוד. גם אנשים פרטיים מוצאים עצמם לא פעם מול מכשולים משמעותיים, ועלולים לשלם מחיר כלכלי יקר על כל טעות (וגם על חוסר מזל). כשמצטברים חובות בסכום גבוה, כאלה שאין דרך לעמוד בהם, המדינה מעמידה לרשות יחידים וגם חברות אופציה של תשלום חלק מהחוב וקבלת פטור לגבי השאר. כשמממשים את האופציה הזו בעזרת עורך דין שיקום כלכלי אמיתי הופך ממשימה בלתי אפשרית לכזו שניתן להשלים בהצלחה – ובפרט כשנעזרים במומחים בתחום דוגמת משרד עורכי דין פרלמן ושות'.

למה רק בעזרת עורך דין שיקום כלכלי מתנהל באופן מיטבי?

  • תוכנית עבודה על בסיס אסטרטגיה מדויקת – שיקום כלכלי במצב של חדלות פירעון הוא גם תהליך משפטי, ולכן רק בעזרת עורך דין מיומן ניתן לבנות אסטרטגיה נכונה שתבטיח היחלצות מהחובות.
  • ביצוע כל הפעולות הנחוצות באופן מדויק – עורך דין שתחום המומחיות שלו הוא חדלות פירעון ושיקום כלכלי מבצע עבור לקוחותיו את כל הפעולות הנחוצות מול הרשויות הרלוונטיות (לשכת הוצאה לפועל, הממונה על הליכי חדלות פירעון שבמשרד המשפטים, בית משפט במידת הצורך).
  • צמצום המגבלות למינימום ההכרחי – כחלק מתהליך השיקום הכלכלי, מוטלות במקרים רבים מגבלות מסוימות על חייבים. ביניהן, למשל, איסור יציאה מהארץ ואיסור משיכת צ'קים. עורך דין מומחה מסייע בהפחתת היקף המגבלות ואף ביטולן כשהדבר אפשרי.

ניסיון עשיר ופתרונות יצירתיים

כאמור בעזרת עורך דין שיקום כלכלי הופך לתהליך שמתנהל ביעילות רבה ומוביל לתוצאות הרצויות כשגם הדרך ליעד הופכת קלה יותר. משרד עורכי דין פרלמן ושות' צבר ניסיון עשיר בתחום ספציפי זה, ובנוסף אמון על גיבוש פתרונות יצירתיים בהתאמה מלאה לכל לקוח, בין אם מדובר באדם פרטי ובין אם בחברה. השירות מתאפיין גם בזמינות גבוהה, שקיפות מלאה ושיתוף הלקוח בכל החלטה.

שתפו תוכן זה:

לתוצאה מיטבית פנו אלינו
צרו קשר עם עו"ד טל פרלמן
×

שיחת ווטסאפ

דילוג לתוכן