מחיקת חובות לבנקים

כל חוב מייצר לחייב בעיה לא פשוטה, וליתר דיוק מספר בעיות: גם כלכלית, גם מוסרית ובלא מעט מקרים גם משפטית. בפרט זה המצב למי שחייב כסף לבנקים – שכידוע מצוידים במשפטנים ובכלים לגביית חובות, ועלולים להפעיל מדיניות עיקולים נוקשה. בהתאם מחיקת חובות לבנקים היא מהלך מורכב, וחשוב מאוד לבצע אותו אך ורק בעזרת עורך דין מנוסה – שיספק מענה לפערי הכוח בין הבנקים ללקוחותיהם. הסדרת חובות לבנקים הוא  אחד מתחומי המומחיות של משרד עורכי דין פרלמן ושות'.

האפשרויות השונות של מחיקת חובות לבנקים בעזרת עורך דין מנוסה

  • תביעה נגד הבנק – ישנם לא מעט מקרים שבהם החוב לבנק הוא בעצם תוצר של טעות מצד הבנק, או אפילו התנהלות רשלנית שלו. במצבים כאלה, כדאי לשקול הגשת תביעה כנגד הבנק, ובכל מקרה עורך דין מיומן יביא לביטולה של דרישת התשלום מצד הבנק או לכל הפחות הפחתה משמעותית שלה.
  • הסדר חוב בתנאים נוחים – אופציה נוספת היא גיבוש הסדר שבמסגרתו הבנק יזכה לקבל חלק מהכסף, ואילו החייב יזכה לתנאים נוחים, כך ששגרת חייו לא תיפגע יתר על המידה. בחלק מהמקרים, ניתן להפחית את הסכומים הנדרשים בגלל הריבית והוצאות הגבייה, ויש גם מקרים שבהם הבנק יסכים להתפשר גם על חלק מהקרן.
  • הליך חדלות פירעון – הליך שבמסגרתו מוסדרים חובות שונים, לרבות לבנקים. חשוב לציין שתוך כדי התהליך עשויות להיות מוטלות מגבלות שונות על החייב, אבל במקביל הוא מקבל הזדמנות אמיתית לשיקום כלכלי, וסביר להניח שהוא יידרש להחזיר רק חלק מהסכומים הנדרשים ממנו.

מחיקת חובות לבנק

פתרונות מדויקים ומחויבות מלאה לכל לקוח

מחיקת חובות לבנקים או הסדרתם מחייבת בקיאות מעמיקה לגבי כל החוקים והתקנות הרלוונטיים. דגש נוסף הוא היכולת למצוא פתרונות מותאמים ספציפית לכל בעל או בעלת חוב, כולל כאלה יצירתיים. באופן טבעי, נדרשת גם יכולת לנהל משא ומתן מול המחלקות המשפטיות של הבנקים, ומעל כל – מחויבות אמיתית לכל הלקוחות. כל אלה מנחים את צוות עורכי הדין במשרד עורכי דין פרלמן ושות', ובהתאם רמת השירות הגבוהה בכל הנוגע למחיקת החובות.

שתפו תוכן זה:

לתוצאה מיטבית פנו אלינו
צרו קשר עם עו"ד טל פרלמן
×

שיחת ווטסאפ

דילוג לתוכן