עורך דין חדלות פרעון ופשיטת רגל בחיפה

פשיטת רגל היא ביטוי עם אסוציאציות שליליות מובהקות. בהתאם גם שונה שמו של התהליך המאפשר למי שחייבים סכומי כסף משמעותיים ואין ביכולתם לעמוד בהתחייבויות שלקחו על עצמם – ומאז 2019 הוא נקרא "חדלות פירעון ושיקום כלכלי". בכל מקרה חשוב לזכור שכל אדם עלול להיקלע לסיטואציה הזו, ואם מתנהלים נכון אפשר להתאושש מהמשבר ואף לצאת ממנו מחוזקים. בפרט זה המצב כשנעזרים בשירותיו של עורך דין פשיטת רגל בחיפה. משרד עו"ד פרלמן ושות' אמון על ליווי יחידים וחברות בתהליכי חדלות פירעון, כך שגם התוצאות וגם הדרך יהיו הטובות ביותר האפשריות.

תהליך חדלות פירעון בעזרת עורך דין פשיטת רגל בחיפה – דגשים חשובים

  • גובה החובות – כשסך החובות נמוך יחסית (נכון ל-2023 הרף הוא כ-160,000 ש"ח), הבקשה לקבלת צו חדלות פירעון ושיקום כלכלי תוגש ללשכת ההוצאה לפועל. עבור חובות גבוהים יותר הפנייה היא לממונה על הליכי חדלות פירעון.
  • עיקרון תום הלב – חייב שמבקש להגיע להפטר חייב להתנהל בתום לב. בפרט חשוב לשתף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים, לשלם את הסכומים שנפסקו במסגרת התהליך ולהימנע מהפרה של ההגבלות. כמו כן לא ניתן לעבור את התהליך אם החובות נגרמו כתוצאה מהונאה או עבירה אחרת.
  • מגבלות – במשך כשנה מוטלות מגבלות שונות על חייבים שהכריזו על חדלות פירעון. ביניהן: איסור יציאה מהארץ, אי יכולת למשוך שיקים ועוד. עורך דין מנוסה עשוי לסייע בהסרת חלק מהמגבלות.

עורך דין פשיטת רגל בצפון (חיפה והקריות)

ייעוץ משפטי מקיף ומקצועי

ההבדל בין מעבר תהליך חדלות פירעון עם עורך דין פשיטת רגל בחיפה ובלעדי גורם מקצועי זה עשוי להיות דרמטי. כשהמציאות גם ככה מטלטלת, וישנה רמה גבוהה של אי ודאות, חשוב מאוד למצוא עורך דין מיומן שיבטיח (וגם יקיים) ניווט מדויק כך שאפשר יהיה לצלוח את המשבר. במשרד עורכי דין פרלמן ושות', שאותו ייסד עו"ד טל שמואל פרלמן, הצטבר ניסיון רחב היקף בתחום ספציפי זה. הניסיון מתורגם לשירות מועיל במיוחד – גם עבור מי שחייבים סכומי כסף מצומצמים יחסית וגם במקרים שבהם היקף החובות גבוה מאוד, ועבור כל סוגי הנושים.

עורך דין פשיטת רגל בקריות

עורך דין פשיטת רגל בקריות

המציאות הכלכלית התזזיתית והמטלטלת לעיתים עלולה לגרום להפסדים כספיים כבדים גם אצל אנשים חרוצים, רציניים, אחראיים ומוכשרים. המדינה, מתוך רצון לאזן בין זכותו של אדם לתקן טעויות ולחזור לדרך המלך ובין זכותם של הנושים לקבל את הכספים שהובטחו להם, מציעה תהליך מובנה שנקרא בעבר פשיטת רגל וכיום שמו העדכני הוא 'חדלות פירעון ושיקום כלכלי'. מומלץ לעבור את התהליך בלוויית עורך דין פשיטת רגל בקריות, ועוד כדאי לדעת שזהו אחד מתחומי המומחיות של משרד עו"ד פרלמן ושות'.

שלבי התהליך של פשיטת רגל

  • שלב ראשון: קבלת צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי – בקשה לקבלת צו זה, שמאפשר את ביצוע התהליך כולו, מוגשת לממונה על הליכי חדלות פירעון כשהיקף סך החובות הוא למעלה מ-160,000 ש"ח. כשהחוב נמוך יותר, הטיפול בבקשה מתבצע ע"י לשכת הוצאה לפועל.
  • שלב שני: תקופת הביניים – לאחר שניתן הצו ישנה תקופה שנמשכת כשנה. בפרק זמן זה ממונה נאמן והוא בוחן את המצב של החייב, כדי לגבש תוכנית לשיקום כלכלי. לאורך פרק זמן כל ההליכים המשפטיים נגד החייב מוקפאים (פרט להליכים פליליים) ומצד שני מוטלות מגבלות שונות. בעזרת עורך דין מנוסה ניתן לבטל מגבלות מסוימות. בסוף תקופת הביניים הנאמן מגיש דוח מסכם.
  • שלב שלישי: קבלת צו לשיקום כלכלי והפטר – על בסיס הדוח המסכם, הממונה על הליכי חדלות פירעון מגיש לבית המשפט תוכנית שיקום כלכלי. בשלב זה בית המשפט עשוי להעניק מיד הפטר, כלומר פטור מחובות. אפשרות נוספת היא להמשיך עם מגבלות מסוימות למשך כ-3 שנים, עד להשלמת ההבראה הכלכלית, ובסיומה של תקופה זו יינתן ההפטר הסופי.

עורך דין לענייני פשיטת רגל בחיפה

שירות מקצועי ויחס אישי

עו"ד טל שמואל פרלמן, שייסד את משרד פרלמן ושות', פועל מאז ומתמיד על סמך ערכי השקיפות, האמינות והמחויבות המוחלטת לכל לקוח ולכל לקוחה. בהתאם כל מי שזקוקים לעזרת עורך דין פשיטת רגל בקריות, ופונים למשרד פרלמן ושות' זוכים לשירות לא פחות ממצוין, הן בהיבט האישי והן בהיבט המקצועי – עד למציאת הפתרון הנכון ביותר עבורם.

עורך דין פשיטת רגל במחוז חיפה
בתמונה עו"ד טל שמואל פרלמן אחרי עוד תהליך פשיטת רגל בחיפה שהסתיים בהצלחה רבה!

שתפו תוכן זה:

לתוצאה מיטבית פנו אלינו
צרו קשר עם עו"ד טל פרלמן
×

שיחת ווטסאפ

דילוג לתוכן