עורך דין חובות

עורך דין מחיקת חובות

אחד המפתחות העיקריים בהתפתחות המין האנושי הוא המוכנות לקחת סיכונים מסוימים, ובפרט במסגרת יוזמות עסקיות. בדרך זו גויסו משאבים לטובת מבחר רחב מאוד של פרויקטים, וכך למעשה השתלט המין האנושי על כדור הארץ. תופעת לוואי פחות רצויה של העיקרון הנ"ל היא היווצרות חובות – יש מקרים שבהם יוזמה כזו או אחרת נכשלת, והיזם לא יכול לעמוד בהתחייבויותיו. במקרים אלה ניתן לבצע בעזרת עורך דין מחיקת חובות, וליתר דיוק חלק מהם. במשרד עורכי דין פרלמן ושות' הצטבר ניסיון רחב היקף בתחום זה, והוא מתורגם לשירות מועיל במיוחד.

באילו מקרים אפשר לבצע בעזרת עורך דין מחיקת חובות?

  • תום לב – ההליכים השונים המאפשרים מחיקת חובות, או לכל הפחות הסדרי חוב מקלים, מתבצעים אך ורק במקרים שבהם החובות נוצרו בתום לב. כמו כן נדרש תום לב לאורך התהליך.
  • חובות שניתנים למחיקה – באופן עקרוני רוב סוגי החובות ניתנים למחיקה, אבל יש גם חובות שאותם אי אפשר למחוק. ביניהם: חובות שנובעים מתשלום קנס, חוב עקב עבירה על דיני התכנון והבנייה וחוב בגין אי תשלום מזונות.
  • תשלום חלק מהחובות – החוק בישראל שואף לאזן בין מתן הזדמנות שנייה לחייב כך שיוכל לשקם את מצבו הפיננסי ואת חייו, לבין זכותם של הנושים לקבל חלק מהכספים המגיעים להם. בהתאם הליכי מחיקת החובות כוללים בדיקה מעמיקה לגבי מצבו הכלכלי של החייב, ועל בסיס זה גיבוש הסדר תשלומים שבמסגרתו הוא משלם לנושים סכום חודשי קבוע לאורך פרק זמן מסוים. חשוב מאוד לעמוד בתנאי ההסדר – בכל מקרה אחר ההסדר יבוטל ולא יינתן פטור מתשלום יתר החובות.

עורך דין לענייני מחיקת חובות

טיפול מסור בכל תיק ויחס אישי לכל לקוח

כאמור רק בעזרת עורך דין מחיקת חובות מתבצעת ביעילות וללא מהמורות מיותרות, וליתר דיוק בעזרת עורך דין מנוסה. במשרד עורכי דין פרלמן ושות' מקפידים על טיפול מסור בכל תיק ועל ליווי צמוד ויחס אישי לכל אדם שנקלע לחובות. על בסיס זה ניתן לגבש פתרונות בהתאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של כל אדם וכל חוב, וכך להביא לשינוי אמיתי של המצב ולשיקום כלכלי מיטבי.

עורך דין לענייני מחיקת חובות

עורך דין למחיקת חובות

אחד הכללים הבסיסיים באינטראקציות בין בני אדם הוא מילוי התחייבויות. זוהי גם המהות של חוזים עסקיים, ובאופן כללי הציפייה היא שכל חוב – ישולם. יחד עם זאת יש גם מצבים שבהם חייבים פשוט לא מסוגלים לעמוד בכל ההתחייבויות שלקחו על עצמם. במקרה כזה נושים חכמים יוותרו על חלק מהחוב כדי לקבל לפחות חלק מהכסף המגיע להם. גם המדינה מודעת לכך, ועל כן מאפשרת מחיקת חובות, או ליתר דיוק מחיקת חלק מהחובות – וזאת במסגרת הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי. חשוב להדגיש כי ההליך רלוונטי רק עבור חובות שלא נוצרו עקב מרמה או עבירה אחרת, ולא מתאים לחוב עקב אי תשלום מזונות או קנסות. בכל מקרה מומלץ להיעזר בשירות של עורך דין למחיקת חובות. משרד עורכי דין פרלמן ושות' הוא משרד בוטיק שמטפל במקרים אלה באחריות רבה ובשקיפות מלאה.

למה כדאי להיעזר בשירותי עורך דין למחיקת חובות?

* מציאת הפתרון הנכון ביותר בהתאם לנסיבות הספציפיות – עורך דין מנוסה ידע להתאים את דרך הפעולה למאפיינים הספציפיים של היחיד או החברה, לסוג הנושים, להיקף החוב ולעוד פרמטרים רלוונטיים, וכך להבטיח התנהלות מיטבית.

* משא ומתן מעמדה טובה יותר – גיבוש הסדר חוב עם ליווי צמוד של עורך דין בקיא מנטרל פערים בין החייב לבין הנושים, ובפרט כשמדובר על חובות לבנקים או גופים חזקים אחרים. בהתאם ניתן להגיע להסדר נוח יותר, גם מבחינת הסכומים שישולמו, גם מבחינת הפריסה וגם מבחינות נוספות.

* הימנעות משגיאות שעלולות לעלות ביוקר – על-מנת שיהיה אפשר למחוק חלק מהחובות שנצברו, ולהימנע מהליכים משפטיים שונים, נדרשת התנהלות מדויקת מאוד. כל שגיאה עלולה לעלות ביוקר, וזוהי עוד סיבה טובה להתייעץ עם עורך דין מומחה לפני כל צעד.

משרד עורכי דין מחיקת חובות

טיפול מסור ברגישות ובנחישות

הסיוע של עורך דין למחיקת חובות עשוי להיות ההבדל בין שיקום כלכלי אמיתי לבין המשך התסבוכת. במשרד עורכי דין פרלמן ושות' מעמידים לרשות חייבים, הן יחידים והן חברות, את הניסיון שהצטבר במשרד, ולא פחות מכך – רגישות ונחישות. מאפיינים נוספים של הטיפול במקרים של חובות משמעותיים הם גיבוש פתרונות בהתאמה אישית לכל לקוח, תוך שימוש בכלים משפטיים ואחרים.

שתפו תוכן זה:

לתוצאה מיטבית פנו אלינו
צרו קשר עם עו"ד טל פרלמן
×

שיחת ווטסאפ

דילוג לתוכן